CreditAmanet raportează o creștere de 37% a cifrei de afaceri în primul semestru din 2022
• Compania a înregistrat maxime istorice ale cifrei de afaceri în ultimii doi ani;
• Bijuteriile din aur și electronicele de larg consum, în topul celor mai amanetate, dar și bine vândute produse;
• Dublarea cifrei de afaceri și digitalizarea activității sunt principalele obiective ale CreditAmanet în următorii doi ani.
Compania CreditAmanet, liderul pieței de amanet din București și al doilea jucător la nivel național, cu experiență de aproape 15 ani pe acest segment, a înregistrat în primul semestru din 2022 o creștere de 37% a cifrei de afaceri comparativ cu perioada similară a anului trecut, ajungând la 33,5 milioane de lei. De asemenea, pe aceeași perioadă analizată, profitul companiei ajunge la 3,6 milioane de lei, în creștere cu 33% față de primul semestru al anului trecut. Companie de tip holding care dezvoltă 3 linii de business-amanet, schimb valutar și comerț cu bunuri mobile-CreditAmanet continuă în primul semestru din 2022 trendul ascendent din ultimii ani. Aceste rezultate vin să confirme cifrele de business cu care CreditAmanet a închis anul 2021, respectiv o creștere fașă de 2020 cu 58 de procente a cifrei de afaceri, care a ajuns la 61,8 milioane de lei.
Compania românească cu cea mai diversificată platformă de servicii pentru tranzacționarea metalelor prețioase, a bijuteriilor noi, electrocasnicelor, genților și ceasurilor de lux, pe lângă servicii de creditare tip amanet și schimb valutar a înregistrat creșteri spectaculoase ale cifrei de afaceri pe toate cele trei linii de business.
„Rezultatele din ultimii ani reprezintă maxime istorice”, spune Cosmin Popovici, CEO CreditAmanet. „în semestrul 1 din 2022, CreditAmanet a raportat creșteri pe toate liniile de business pe care își desfășoară activitatea, cu valori variind de la 10% până la 60% creștere față de aceeași perioadă a anului precedent, în funcție de segmentul de activitate. Dezvoltarea dinamică, spectaculoasă din ultimii ani este rezultatul viziunii de business a CreditAmanet și mă refer, în primul rând, la modul cum se racordează la tendințele inovatoare din domeniu (și uneori chiar le anticipează) și la investițiile în echipă. Aceste rezultate sunt importante pentru companie pentru că demonstrează, cât se poate de concret, că oamenii au încredere în noi. Iar acest lucru este parte importantă a misiunii CreditAmanet”, mai spune CEO-ul companiei.
Ce amanetează și ce preferă să cumpere românii în 2022
„Bijuteriile din aur și produsele electronice se mențin în topul celor mai amanetate, dar și al celor mai bine vândute bunuri anul acesta, dacă ne referim și la activitatea de retail pe care o desfășoară CreditAmanet”, dezvăluie Cosmin Popovici. Un trend care constituie o particularitate a acestui an complicat din cauza situației internaționale o constituie preferința clienților CreditAmanet pentru bijuteriile cu greutate mai mica și, implicit, cu un preț mai mic. „Acest fapt denotă o atitudine precaută a consumatorilor”, explică CEO-ul companiei. Totodată, produsele electronice de larg consum, cum ar fi telefoanele mobile, au fost si sunt și în 2022 la mare cautare, în topul celor mai bine vândute produse la CreditAmanet.
în privința creditelor tip amanet, valorea medie a tichetului de împrumut a fost în prima jumătate a acestui an de 1.000 lei. „Se păstrează, în proporție de peste 80%, tendința de rambursare a împrumuturilor și recuperare a bunurilor”, explică CEO-ul CreditAmanet, care subliniază că, la un venit mediu pe economie de 3.977 lei, cât s-a înregistrat în vara acestui an, comisionul mediu pe care l-a achitat un client al companiei a presupus costuri de doar 2,5% / lună.
Amanet de la distanță!
Pe o piață care crește anual cu 25%, în care aurul constituie o componentă semnificativă, dar și segmentul electronice rămâne foarte bine cotat, CreditAmanet vizează dublarea cifrei de afaceri pentru următorii doi ani. „Compania a cunoscut în ultimii ani o dezvoltare efervescentă. Avem multe proiecte pe care vrem să le implementăm în viitorul apropiat. Acestea vor asigura clienților o experiență mult mai confortabilă de achiziționare a unui credit sau produs. în același timp, ne dorim o diversificare și mai amplă decât în acest moment a paletei de servicii pe care le oferim clienților noștri”, mai spune Cosmin Popovici.
CEO-ul CreditAmanet subliniază că proiectele de digitalizare sunt o prioritate pentru companie. Amanetul de la distanță, realizat online, care oferă posibilitatea obținerii unui împrumut fără deplasare într-una din sucursale reprezintă una dintre facilitățile pe care compania le va pune în curând la dispoziția clienților ei.
Cu o rețea, în prezent, de 26 de agenții amplasate în cele mai mari orașe ale țării, compania vizează ca în următorii doi ani să dezvolte inhouse un modul de licitații online inclusiv pentru produsele comercializate de CreditAmanet.
Despre CreditAmanet
Companie de tip holding cu o experiență pe piață de aproape 15 ani, CreditAmanet este în prezent liderul pieței din București și al doilea jucător la nivel național. Compania oferă servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet și schimb valutar și administrează cea mai diversificată platformă de tranzacționare pentru metale prețioase, electronice, bijuterii și produse de lux. Prin intermediul companiilor pe care le deține integral (Digital Sale SRL și EXCHANGE SRL) dezvoltă 3 linii de business-amanet, schimb valutar și comerț cu bunuri mobile. Operând 26 de agenții în București, Ilfov, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Brașov, Piatra Neamț, Focșani, Bacău, Galați și Constanța, Tg. Mureș, Buzău și Ploiești, CreditAmanet este soluția de încredere, total nebirocratică pentru obținerea unui împrumut rapid. Răspunzând necesității populației de a găsi o alternativă dinamică, simplă și avantajoasă de creditare, compania are în acest moment cel mai dezvoltat portofoliu de servicii și produse de pe piața de profil din România, de la bijuterii din aur și cu diamante, ceasuri, genți de lux și premium, până la electronice și electrocasnice. Cu 130 de angajați în agențiile reprezentate la nivel național, CreditAmanet a servit până acum peste 2 milioane de clienți. Aspirând să devină nucleul de încredere al comunității, compania și-a demonstrat reziliența de-a lungul istoriei sale pe piață și s-a remarcat prin profesionalism, inovație și creșterea accelerată a cifrei de afaceri, prin dezvoltare teritorială și digitalizare.